A sikeres építőipari vállalkozások szakmai lapja

Ügyfélszolgálati telefonszámunk: +36/20-42-300-42
E-mail: info@ujmedia.eu vagy üzenhet a weblapról

A számla nincs kifizetve, garanciális visszatartás is volt – mégis mennünk kéne javítani?

Faramuci helyzet, amikor úgy veri az asztalt a megrendelő, hogy menjünk vissza garanciális javításra, hogy még a számlánkat se rendezte, ráadásul az egyik részszámlából garanciára is visszatart. Tényleg mennünk kell javítani? Történetünkben a közszférából származó megrendelésre kaptunk megbízást: fűtésszerelési munkára szerződtünk alvállalkozóként. A megállapodás alapján természetesen kikötötték a garanciális visszatartást – mint az ilyen munkáknál…

Bővebben

Ez a bejegyzés csak előfizetők számára érhető el.

Hirdetés

Hirdessen nálunk!
Most 3 hirdetés mellé
1 -et ajándékba adunk!
KATTINTSON A RÉSZLETEKÉRT!
Megjelent új szakkönyvünk:
ÉPÍTŐIPARI SZERZŐDÉSEK
Mire figyeljünk, hogy ne bukjunk?

Kiadványaink